En blogg utan bilder?

publicerat i
Nä det är inte så att min blogg ska vara utan bilder  men eftersom att jag börjar skriva så långt in i min sjukdom så att säga så blir ju inget direkt från början. Det var ju inte så att jag bestämde att i Morgon ska jag få RA och då måste jag börja att blogga om detta. Utan detta med bloggen är något som växt fram. Jag är sjukskriven från min mamma ledighet med A, hur konstigt det än låter så kan man tydligen vara det hehe. Men så jag har mina stunder på dagarna som barnen sover och annat som gör att jag får några minuter för mig själv. Sova är inget alternativ för då blir jag som gelé i huvudet resten av dagen. Så varför inte använda hjärnan lite "vuxet" ; ) också om dagarna. Inte bara lek, bus och mys.
Meeeen för att återgå till saken, jag tänker låga upp lite bilder till nästan varje inlägg. Det hoppas jag iaf, ska försöka. Men nu får ni lite bilder på vad som har hänt se  jag insjuknade i RA.

Min andra 4 timmars sittning med Remicade.


En inflammerad fingerled.

En svullen vänster handled.

Två icke fungerande fötter...

Ett blåmärke efter en kortisonspruta i axel leden.

Kommentera inlägget här :