HejHej!

publicerat i Min vardag;
Hej alla ni som läser detta. Detta är mitt första riktig inlägg om något viktigt i mitt liv. Jag har haft denna bloggrunda sen jag vet inte när.  Den var full av smink och andra saker som idag för mig kommer väldigt långt ner i min livs lista. Jag har rensat bloggen och börjat om på nytt. Ni kommer nu att få läsa om min vardag, mitt liv, mina tankar och idéer och min kamp mot RA ( Ledgångsreumatism )
Jag har tänkt att backa tillbaka bandet lite kortfattat om och när allt började med min sjukdom. Så gott det går så klart. Jag hoppas att det inte blir allt för rörigt. Då får ni gärna lämna kommentarer och frågor så ska jag försöka att svara på dom så gott jag kan.
Detta får räcka för nu. Kommer nog väldigt snart ett nytt inlägg. PussKram 

Kommentera inlägget här :