Fredagsmys

publicerat i
Idag är det fredag och då blir det fredagsmys. Jag är lite bättre i kroppen och lederna idag. Har dok problem med min högra hand då jag har karpaltunelsyndrom i den pga mina svullna handled. Sen har min vänster axel blivit lite bättre då svullnaden gått ner där också så att den nu ligger på rätt. Den hoppade nästan ut hela tiden nu i 2 dagar pga svullnaden men nu börjar det ge med sig. Jag kan knappt vänta tills måndag då jag ska få mer sprutor och ta min andra Enbrel spruta själv.... Men gud vad säger jag! Jag vill ta sprutor? Min fobi då? 
Jo jag känner som så att inget i hela vida världen ska få stoppa mig från att bli bättre så att jag kan ge mina barn den uppmärksamhet som dom är världa 24/7
Så vad är då en spruta? Inte ett skit! Fan ta dom 😂

Nu ska fredagsmyset planeras och inhandlas så ha nu en fortsatt trevlig fredag.

PussKram 

Kommentera inlägget här :