Nu är jag sjuk igen...

publicerat i
Ja sjuk kommer jag alltid att vara hehehe, men skämt och sido. Nu är jag inne på min andra förkylning på jätte kort tid. Den ena hade inte ens gått över helt förens jag blev förkyld på nytt. Ja detta kommer ju att fortsätta ett tag så det är bara att gilla läget. Det var ju ett tag sedan som jag skrev och det har hänt mycket under tiden. 
Jag har blandannat varit på akuten en gång och hor Reumatoligen, inget ovanligt för att vara jag. Men det orkar jag inte gå in i detalj med det just nu. Ville bara föra av mig och säga att jag är kvar. Jag kommer inte att lägga ner detta än. Mycket ny fakta kommer att komma upp här på min blogg också fram över. Men just nu vill jag bara bli frisk från förkylning. Ta hand om er PussKram. 

Senast på akuten på Ryhov. Hade så ont att jag höll på att svimma i väntrummet.

Kommentera inlägget här :